|
Google Andriod: Editor a přehrávač her
Slováček, Adam ; Herout, Adam (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o návrhu a implementaci univerzálního systému pro tvorbu aplikací, které lze zjednodušit na množinu elementárních aktivit a vztahů mezi nimi. Konkrétně je pak implementován editor her, ve kterém je možné takové aplikace skládat a přehrávače na platformě Google Android, který je interpretuje. Nabízí také výhled na uplatnění takového systému v praxi.
|
| |
| |
|
Google Andriod: Editor a přehrávač her
Slováček, Adam ; Herout, Adam (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o návrhu a implementaci univerzálního systému pro tvorbu aplikací, které lze zjednodušit na množinu elementárních aktivit a vztahů mezi nimi. Konkrétně je pak implementován editor her, ve kterém je možné takové aplikace skládat a přehrávače na platformě Google Android, který je interpretuje. Nabízí také výhled na uplatnění takového systému v praxi.
|
|
UDK toolkit
Opletal, Martin ; Pečiva, Jan (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá tvorbou grafického prostředí pomocí Unreal Development Kit (UDK). Popisuje možnosti tohoto nástroje, seznamuje s tvorbou prostředí a objektů zasazených do scény a vysvětluje funkcionalitu základních nástrojů Unreal Engine 3 (UE3). Práce obsahuje případovou studii vytvořené scény v tomto projektu.
|
| |
|
Dynacorp Prototyp deskové manažerské hry pro podporu systémového myšlení
Čapek, Michal ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce) ; Brixí, Radim (oponent)
Diplomová práce je orientována na podporu školení systémového myšlení za pomocí deskové hry. Primárním cílem práce je vytvoření deskové hry, použitelné na školení informačních manažerů. Sekundárním cílem práce je popsání procesu návrhu a tvorby deskových her. Teoretickými východisky diplomové práce je vymezení profilu informačního manažera a požadavků na jeho dovednosti, dále popis principů systémového myšlení a teorie her. Externím výstupem práce je prototyp deskové hry. Teoretická část práce rozebírá zejména principy deskových her, systémového myšlení a psychologický vliv na hráče tak, aby bylo možné formou hry předat hráči konkrétní zkušenost. Z pohledu teorie systémového myšlení jsou rozebírány a použity základní principy zpětné vazby, příčinného myšlení a systémové archetypy. Teorie deskových her poté zpracovává možnosti a mechanismy, které umožňují předávat potřebné znalosti a zkušenosti. V praktické části se práce zaměřuje na popis použitých mechanismů ve hře Dynacorp a jejich odůvodnění z pohledu výuky systémového myšlení. Závěr práce hodnotí splnění stanovených cílů, potenciál hry pro budoucí využití a popisuje budoucí cíle.
|
|
Výtvarná hra pro děti předškolního věku s přesahem do oblasti ekologické výchovy
PETRÁŠKOVÁ, Hana
Práce se zabývá výtvarnou (tvořivou) hrou pro děti předškolního věku s přesahem do ekologické výchovy. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na vysvětlení základních pojmů ekologické výchovy, vývoj dítěte předškolního věku. Je také popsána environmentální výchova, jak ji řeší Rámcový vzdělávací program předškolního vzdělávání. Zařazeny jsou důležité kapitoly pro tvorbu této práce, jako jsou tvorba her a uvádění her. Praktická část se zabývá tvorbou hry Pomoc, každá ruka dobrá a její aplikací v Mateřské škole Netolice. V této části jsou vyhodnoceny výsledky z aplikace hry a také řešeny ekologické problémy, se kterými se děti předškolního věku seznamovaly.
|